PDA

View Full Version : Hugo World Update 1.1.0 Release statement - Danish

admin
12-19-2013, 02:05 PM
Kære Hugo World bruger, vi er godt klar over at der lavet nogle større ændringer som, meget mod vores hensigt, har generet en del spillere, det beklager vi naturligvis meget.

Baggrunden for disse ændringer er, at vi er ved at forberede spillet på nogle opdateringer som kommer i løbet af de næste par måneder og som vi mener gør spillet endnu sjovere. Vi kan godt allerede nu løfte "sløret" for at en af de tilføjelser, der kommer til spillet er, at man kan handle med alle andre spillere i Hugo World, desuden tilføjer vi flere materialer, produktion huses, flere marker, Facebook-log in, hjælpe-trolde som kan besøge ens venners landsby plus mange andre spændende ting.

Når vi tilføjer så meget til spillet, ikke mindst materialer, er vi nervøse for, at det vil ødelægge balancen i spillet, derfor har vi bl.a. introduceret laden. Lige nu, hvor man ikke kan handle med andre end sig selv, kan vi naturligvis godt se at det kan virke generende, men vi håber meget at alle hen af vejen vil opleve, at spillet stille og roligt bliver endnu sjovere.

Vi håber meget på jeres forståelse og tålmodighed, vi arbejder alt hvad vi kan på at gøre spillet endnu bedre den kommende tid,

Med ønsket om en rigtig god jul og lykkebringende nytår,

Hugo Games

Bohansen
12-20-2013, 09:12 AM
Hej
Ja, det er meget godt, så skal alle dem der spiller i forvejen vente på at i, måske, får lavet et-eller-andet om nogle måneder. Indtil da kan vi INTET foretage os i spillet..!
Det er en Ommer, eller også må jeg meddele jer at der nok forsvinder en del spillere...
Hvis ikke i, meget snart, ændrer dette skrammel er jeg ihvertfald nødt til at afinstallere dette spil, hvilket jeg syntes vil være trist, men i har ødelagt gameplayet med jeres skrammel-opdatering. Yderst uprofessionelt!!!

Mvh.
Bo Hansen

Hugo Supporter
12-20-2013, 09:19 AM
Guide til den nye lade og troldekro

Laden indeholder ting man finder i:
* Minespillet
* Skovspillet
* Høstede ting ("råvarer" som korn, æg, mælk osv.)
* Lavede ting ("færdigvarer" som brød, marmelade osv.)

Den plads, der vises i laden, er pladsen tilsammen, dvs. ens ting fra minen og skovspillet, høstede ting og lavede ting.
Bygningen og dekorationer under fanen med huset tæller ikke med, det er stadig ubegrænset.

Laden kan udvides med følgende materialer:
* Bjælker
* Møtrikker
* Mursten

* Man kan stadig spille helt gratis og opnå alt (Men man kan blive nødt til at sælge de overskydende ting man har)
* Der kommer nogle gode og sjove ting at bruge jeres guld på!

Troldekroen
Troldekroen indeholder trolde og kan udvides med følgende materialer:
* Glas
* Planker
* Tagsten

Hver gang i "høster" er der en chance for at finde opgraderingsmaterialer:
* Marken
* Hønsegården
* Malkekoen
* Frugtplantagen
* Krydderibuskene
* Fiskesøen
* Bistade
* Nøddebusk
* Kalkun
* Grøntsagsbed

Den store kiste fra Don Kroko kan droppe opgraderingsmaterialer

Pakker fra det specielle troldejuletræ kan ligeledes droppe opgraderingsmaterialer indtil 6/1.

Bohansen
12-20-2013, 09:34 AM
LOL
Standard autosvar = ubrugeligt...
Jeg skal sælge 7000+ vare, som jeg først skal have forarbejdet, hvilket jeg, iøvrigt, ikke kan da jeg ikke kan skaffe det der mangler...
I har jokket i spinaten og ødelagt jeres eget spil... Tillykke og held og lykke fremover...
Da i jo, tydeligvis, ikke tager jeres brugere alvorligt, sletter jeg nok bare spillet og lader jer om resten.

Mvh.
Bo Hansen

Hugo Supporter
12-20-2013, 10:06 AM
Hej Bo

Jeg forstår ikke hvad du mener med at du først skal have forarbejdet varerne før du kan sælge dem?

Ja, vi har jokket i spinaten, det indrømmer vi, men ikke for at ødelægge spillet, kun for at gøre det bedre. Et af problemerne er at man indtil har kunnet samle alt for mange ting, som man ikke skal bruge indenfor kort tid.
Jeg ved ikke hvorfor du mener vi ikke tager vores brugere alvorligt?
Vi har, inden for det teknisk mulige, prøvet at afhjælpe alle spillere, der er nået langt, så godt vi kunne - Ved at give materialer til at udvide jeres lager.

Hugo Supporter
12-20-2013, 01:32 PM
Trolde er ikke ude og gå

Kære Alle

Når man ikke bruger energi går troldene hjem, når ens energibar er fuld. Vi arbejder på at troldene går rundt hele tiden så man kan se dem.
Indtil da er man nødt til at sælge ting man ikke skal bruge fra laden, så man igen kan sætte jobs i gang på marken osv. og bruge energi igen.

Bohansen
12-20-2013, 04:11 PM
Hej igen support
Jeg forstår ikke hvad du/i mener med at i har "hjulpet" os der har spillet længe... I har bragt et nyt "betalingsmiddel" ind i spillet, som skal bruges til at udvide laden med. Hvorfor kunne vi ikke bare bruge noget af alt det vi har samlet sammen..?
I har foræret mig 60 diamanter "til hjælp med udvidelsen"... Kære venner, min næste opgradering koster 288 diamanter, men det viser bare at jeg havde ret i mine antagelser. Hele det her udvidelsespjat handler jo bare om at få folk til at købe diamanter mm for penge... Hvorfor ikke blot melde det ud, istedet for al det varme luft om fremtidige, fantastikheder..?

Vor herre bevares

Hej Bo

Jeg forstår ikke hvad du mener med at du først skal have forarbejdet varerne før du kan sælge dem?

Ja, vi har jokket i spinaten, det indrømmer vi, men ikke for at ødelægge spillet, kun for at gøre det bedre. Et af problemerne er at man indtil har kunnet samle alt for mange ting, som man ikke skal bruge indenfor kort tid.
Jeg ved ikke hvorfor du mener vi ikke tager vores brugere alvorligt?
Vi har, inden for det teknisk mulige, prøvet at afhjælpe alle spillere, der er nået langt, så godt vi kunne - Ved at give materialer til at udvide jeres lager.

Char1392
12-29-2013, 02:46 PM
Har I nogen sinde prøvet at spille jeres eget spil ??? Det lyder som om I slet ikke forstår de problemer vi brugere har fået efter jeres opdatering. Når man prøver at fortælle jer om det, får man bare et link til denne tråd. Og hvorfor skal I bestemme hvor stort et antal vi har af de forskellige produkter. Det kan da godt være vi ikke skal bruge dem lige med det samme, som I skriver, men vi bestemmer vel selv over vores Hugo verden, nå nej det gjorde vi så ikke længere. :(

Bohansen
12-29-2013, 04:27 PM
Hej igen, support@hogoworld mf

I har nu, prøvet, at hjælpe mig ved at give mig midler til at opgradere min lade til 3000 ting, jeg solgte så 10000 ting, plus lidt ekstra, for at kunne komme videre.
Det hjalp i TO (2) dage og nu kan min lade ikke opgraderes yderligere... Dette er IKKE nogen løsning!
I har ændret spillet, radikalt, og dermed ødelagt jeres eget spil (Bravo).
Jeg skal ikke kunne sige hvem der har lavet denne "opdatering"(nedgradering?), men det er, godt nok, det mest amatøragtige klamp, jeg nogensinde har set..!
Laden duer ikke, troldehuset duer ikke, man får INGEN ting der skal bruges til jeres tåbelige opgraderinger... Det bare en ommer..!
Hvis i ikke trækker denne latterlige opdatering tilbage, sletter jeg spillet OG bandlyser jeres spil fremadrettet, samt får alt og alle jeg kender og måtte komme i kontakt med, til det samme.

Hilsen

Bo Hansen

Hugo Supporter
12-30-2013, 09:24 AM
Hej Char1392

Ja, vi har prøvet spille spillet - Mange, mange timer (og så lidt flere)
En af grundene til begrænsningen på laden blev indført er at vi så kan indføre at man kan f. eks. bygge flere marker eller troldehuse og på den måde selv bestemme mere i sin Hugo verden.

Der er nogle af jer spillere, der var med fra start, der har været utrolig dygtige og flittige og dermed har samlet rigtig mange ting sammen - Flere end vi kunne forestille os. Som sagt er vi kede af vi ikke var gode nok til at forberede jer på denne ændring, men den var bare nødvendig.

Med hensyn til link til denne tråd, ja så er det bare praktisk at post en guide her, så hvis der er rettelser eller ændringer ser alle det, i stedet for at sende og gensende mails til alle hele tiden.

Alle får svar og det er vi ret stolte af.

Hugo Supporter
12-30-2013, 09:37 AM
Hej Bo

Ligesom i dit tilfælde, bruger vi ekstra tid og penge på at hjælpe spillere, der ulejliger sig med at skrive til os med deres kritik.
Det er interessant at nogle spiller spillet på en måde, hvor de ikke har lyst til at slette/sælge ting de finder i minen og skovspillet.
Det er som regel disse ting der fylder i folks lade (langt over halvdelen) og meningen er at man skal bruge disse til at bl. a. få guld.
Vi har, bl. a. sammen med dig, en løbende dialog om "den rigtige størrelse på laden".

Der er langt flere der spiller spillet som en udfordring i at "få det hele til at løbe rundt", hvor der begrænsninger, lige som de spil vi er i "familie med", tilbage fra "Sim City".

Med hensyn til opgraderingsmaterialer, så får man faktisk "nogen" og ikke "ingen"
Hver gang i "høster" er der en chance for at finde opgraderingsmaterialer:
* Marken
* Hønsegården
* Malkekoen
* Frugtplantagen
* Krydderibuskene
* Fiskesøen
* Bistade
* Nøddebusk
* Kalkun
* Grøntsagsbed

Den store kiste fra Don Kroko kan droppe opgraderingsmaterialer

hug
01-02-2014, 01:21 PM
hvad har i tænk på dem der er nået til level 30 sker der noget her ha stået på max siden der 24 dec. Og andre dele er blevet låst da level 30 blev nået, al for ringe vil det sige at man skal slette spillet og glemme alt om at få nye opdateringer, eller skal man vente på at i kan finde ud af jeres ringe behandling af spiller.
De 2 lader skal laves så den ene er til byggematerialer og den anden til produceret vare samt andre ting, troldekroen skal også låses op så den kan opdateres.

aborstm1977
01-03-2014, 01:34 PM
Jeg kunne godt tænke mig at få at vide, hvordan/hvornår jeg får den lovede opgradering af laden til 2000? - fik en besked lige omkring jul om, at laden ville blive udvidet til 2000, men min kan stadigvæk kun rumme 300! Jeg har fået de ekstra diamanter - tak for det! Synes - som rigtig mange andre brugere - at Hugo ikke længere er særligt sjovt! Kan godt være at det bliver bedre på sigt, men når man er over level 25 og har over 10000 ting, så er det bare ikke godt nok!

hug
01-06-2014, 10:19 AM
Nu må i snart se at komme i gang med opdatering så det kan spilles normalt evt. bare lave så der er flere levels til dem der har stået på max også kan være med igen

hug
01-10-2014, 02:20 PM
Nu må i snart se at komme i gang med opdatering så det kan spilles normalt evt. bare lave så der er flere levels til dem der har stået på max også kan være med igen, den der er kommet i dag var da kun for at snyde spillerne.
De spil i vil til at efterligne kan da godt lave flere levvel til dem der er kommet på max men det er måske ikke muligt for jer at finde ud af

Bohansen
01-16-2014, 03:43 PM
Hej Hugo-support

Nu har jeg prøvet at arbejde lidt med det her lade-cirkus og manglende plads til trolde og diverse sager - og det dutter bare ikke, beklager...

Jeg har, absolut, ingen fornøjelse af at spille dette spil mere, så nu bliver det slettet... I må gerne slette min konto også :-)

Jeg håber at i finder en brugbar løsning til resten af jeres spillere/brugere og får lavet et spil som de gider...

Mvh.

BoHansen

hug
01-17-2014, 08:37 AM
[Det er ikke muligt at få et svar på denne side da de heller ikke kan finde ud af at sende svar på spørgsmål.

De har travlt med at kopiere fra andre spil som åbenbart ikke lykkes dem, det må være fordi de ikke selv har nogle løsningerpå det lort de har lavet.

Hugo Supporter
01-17-2014, 08:52 AM
Hej Hugo-support

Nu har jeg prøvet at arbejde lidt med det her lade-cirkus og manglende plads til trolde og diverse sager - og det dutter bare ikke, beklager...

Jeg har, absolut, ingen fornøjelse af at spille dette spil mere, så nu bliver det slettet... I må gerne slette min konto også :-)

Jeg håber at i finder en brugbar løsning til resten af jeres spillere/brugere og får lavet et spil som de gider...

Mvh.

BoHansen

Hej Bo

Det er vi kede af.
Hvis du skulle have lyst til at spille Hugo World en anden gang er du i hvert fald hjertelig velkommen.
Der er nogle rigtig spændende nye features på vej og en helt ny social feature vi glæder os til at introducere.

God fornøjelse

Hugo Supporter
01-17-2014, 08:55 AM
[Det er ikke muligt at få et svar på denne side da de heller ikke kan finde ud af at sende svar på spørgsmål.

De har travlt med at kopiere fra andre spil som åbenbart ikke lykkes dem, det må være fordi de ikke selv har nogle løsningerpå det lort de har lavet.

Hej Hug

Er der noget vi kan hjælpe med?

Desuden vil jeg vil gerne bede dig om at holde en pæn tone.
Du kan læse forum-reglerne her: http://forum.hugogames.com/showthread.php?4-The-Official-Hugo-Forum-Rules

hug
01-21-2014, 01:03 PM
Hej Hug

Er der noget vi kan hjælpe med?

Desuden vil jeg vil gerne bede dig om at holde en pæn tone.
Du kan læse forum-reglerne her: http://forum.hugogames.com/showthread.php?4-The-Official-Hugo-Forum-Rules

Når i kan lave nye opdateringer ved lok ind på spillet er det vel også muligt at give nogle flere levels på denne måde og låse op de ting der er låst så som at opdater trollehuset og laden.
da jeg var på i dag var der fjernet trolde som gav godt til produkter nu ser jeg at denne trold er fjernet.
Med hensyn til dit link til regler forstår jeg ikke udenbys sprog så det er ikke muligt at læse dette.

Hugo Supporter
01-21-2014, 01:15 PM
Hej Hug

Der kommer meget snart (indenfor 2-3 uger) nye opdateringer med mere land, flere levels og mulighed for at have flere marker og huse.

Der er ikke fjernet nogle trolde i dag? Men det er rigtigt at Slæbertrolden har fået justeret sin energi, der var en fejl der gjorde den alt for god i sammenligning med de andre trolde.

aborstm1977
01-21-2014, 02:56 PM
Hvor lang tid skal jeg forvente, at der går, før jeg får en eller anden form for svar på mit indlæg fra den 3. januar? Er bare nysgerrig, synes jeg har læst et sted i tråden, at alle får svar! Venter med spænding på mit svar.
Ser frem til de kommende opdateringer - håber de betyder, at jeg kan komme til at spille lidt igen!

Hugo Supporter
01-21-2014, 04:04 PM
Jeg kunne godt tænke mig at få at vide, hvordan/hvornår jeg får den lovede opgradering af laden til 2000? - fik en besked lige omkring jul om, at laden ville blive udvidet til 2000, men min kan stadigvæk kun rumme 300! Jeg har fået de ekstra diamanter - tak for det! Synes - som rigtig mange andre brugere - at Hugo ikke længere er særligt sjovt! Kan godt være at det bliver bedre på sigt, men når man er over level 25 og har over 10000 ting, så er det bare ikke godt nok!

Hej Aborstm1977
Du skal skrive til support@hugogames.com inde fra spillet. Så kan vi finde din verden og se om du har opgraderingsmaterialerne til laden - Eller give dig nogen.

hug
02-06-2014, 04:12 PM
Så Kom der en opdatering som ikke er bedre end det var før opdateringen, Ingen opdatering af levels eller opdatering af lader og troldehuset så dette er en ommer skdit opdatering for dem der er på levvel 30 det må i hurtigt gøre om eller også slette spilet da i ikke vil have dem der har nået levvel 30

hug
02-06-2014, 04:14 PM
Hvor er del nye levels blevet af og opdateringen af laden ved jeres ringe opdatering, flere huse javel det er dem man har i forvejen så ikke godt nok.

hug
02-09-2014, 10:38 AM
[QUOTE=Hugo Supporter;1045]Hej Hug

Der kommer meget snart (indenfor 2-3 uger) nye opdateringer med mere land, flere levels og mulighed for at have flere marker og huse.

dette skriver du men der er ikke flere levels, hvor er de blevet af og hvorfor har i slettet venner de er også blevet væk i jeres opdateringer samt månedstrolden er også umulig at få fat i, dette må i let kunne lave så dem der er på max kan være med igen, troldehuset kan ikke opdateres og laden kan ikke opdateres, så alt i alt en gang makværk og ringe opdatering for dem der er kommet på max med levels det må kunne laves bedre, da i kan lave flere max i det forskellige uden opdateringer kan i også give flere levvels uden opdateringer,

hug
02-09-2014, 10:39 AM
[QUOTE=Hugo Supporter;1045]Hej Hug

dette skriver du men der er ikke flere levels, hvor er de blevet af og hvorfor har i slettet venner de er også blevet væk i jeres opdateringer samt månedstrolden er også umulig at få fat i, dette må i let kunne lave så dem der er på max kan være med igen, troldehuset kan ikke opdateres og laden kan ikke opdateres, så alt i alt en gang makværk og ringe opdatering for dem der er kommet på max med levels det må kunne laves bedre, da i kan lave flere max i det forskellige uden opdateringer kan i også give flere levvels uden opdateringer,

Hugo Supporter
02-11-2014, 02:12 PM
Hej Hug

Bare rolig, det skal nok komme alt sammen, men det er ikke altid så let at lave :)
Vi skynder os alt hvad vi kan.

hug
02-24-2014, 05:39 PM
Hej Hug

Bare rolig, det skal nok komme alt sammen, men det er ikke altid så let at lave :)
Vi skynder os alt hvad vi kan.

igen en dårlig undskyldning også som jeres egne medarbejdere eller udvikler har en 20 tal i deres skor under game center dette er ikke rimeligt for dem der bruger spillet.
Det kan da ikke være så svært at ændre 30 til eks 40 i levvel så ikke de xp point bare går til spilde for dem der er på levvel 30

hug
03-11-2014, 09:23 AM
igen en dårlig undskyldning også som jeres egne medarbejdere eller udvikler har en 20 tal i deres skor under game center dette er ikke rimeligt for dem der bruger spillet.
Det kan da ikke være så svært at ændre 30 til eks 40 i levvel så ikke de xp point bare går til spilde for dem der er på levvel 30

selv om i hele tiden give et svar på at nu kommer det så levvel 30 igen er med sker der intet fra jer, i kunne a for hulen bare lave så der var 10 levvels mere, det skulle da ikke kunne være et stort problem nu har i haft 3 måneder til at få det lavet og intet er sket endnu.
:mad::mad: